poniedziałek, 1 października 2012

Początek

Czesc!!! U mnie nic ciekawego klase mam troszke dziecinna ale niech taka bedzie !!! Zeby nie byla totalna nuda !!!Bo tak no wogule mam zajebista klase !!! Oprocz tej JOANNY!!! Ja lubie naprawde wszystkich i mysle ze oni mnie tez choc troszke!!! Bardzo dobrze dogaduje sie z Agata !!! Szkoda ze mieszkamy 40 km od siebie !!! No ale to nie tak strasznie daleko bez przesady!!! Po za tym to podoba mi sie dwoch chlopakow z klasy ~!!! Ale nie bede wymieniac!!! Ostatnio byla kartkowka z matmy i dostalam 2+ a cieszylam sie jak cholera =) Glupia jestem nie !!! No ale byly tylko 2 dwoje i 2 troje i reszte pal !!!

Wierszyk!!!!
Na raty układam Twój obraz w głowie.
Na raty czytam wszystkie Twoje wypisane ideały.
Na raty przypominam sobie brzmienie Twojego głosu.
Na raty ... by nie zatonąć w odległej całości.
Przez chwilę chcę poczuć ciepło Twej dłoni.
Przez chwilę chcę zatopić w Twoim oddechu.
Przez chwilę chcę zagłębić się w Twoim spojrzaniu.
Na chwilę ... bo chwila z Tobą to wieczność.
Zobaczyć niepewnośc Twych ruchów.
Usłyszeć westchnięcie pod wpływem dotyku mych palców.
Unieść cały ten ciężar zwany marzeniem.
I grać w grę, która jest prawdą.
I zatańczyć do muzyki zwanej rytmem serca.
I dziękować za ten dzień w miesiącu.
Malować słońce na pochmurnym niebie.
Wywoływać uśmiech na smutnej twarzy.
Wyszywać złe płótno dobrą nicią.
Być tam gdzie Ty...
By nie być tam gdzie nie ma nas...
Śmieszne zdjęcie pieska!!!

Dzisiaj był okropny dzien bo zaczelam lekcjie od dwoch w-f !!! Pierwsza lekcjie bylam na rozciagniecie sie no i ja teraz nie moge chodzic, kłuje mnie cos w jednej nodze jak bym miala jakos igle !!! Ale jutro pewnie bede miala zakwasy !!! No a na drugiem bylismy zobaczyc tak zwana Peteleke do nbiegania 1500m no spoko droga przelaj jak nic kolo ziki po ulicy i jeszcze tam gdzies !!! Glupia droga !!! I chyba jutro bedziemy tam nawet biegac !!! Tylko jak by padajo to nie !!! Niech pada prosze plisss ...!!! No i dzisiaj sa tez imieniny Michala I im wsystkiego najlepszego!!! No i oczywiscie dwom mojim kolega w klasie takze !!! Cukierki byly pyszne!!! No dobra ja koncze bo nie mam co pisac!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz