poniedziałek, 1 października 2012

Jak było dziś w szkole

Jak było dziś w szkole

Ostatni nie moglam napisac tu nitki bo jak otwierala to pisalo Error!!! No i spoko. Nie pisalam tu dawno no i sie powtarzam ale spoko to nic !!! NO dobra koniec tych powtarzanek!!! Dzisiaj doszlo do nas dwoch nowych kologow ale jednego przepisacli do bch nie wiem dlaczego. Ale jak Agata chciala sie przepisac to nie bylo miejsca.No wogule porobane to wszystko!!! nO mogla by przyjsc jeszcze jakas jedna laska to Aska nie siedziala by sama i nie pytala mnie i Agaty na okroglo czy z nia usiadzemy!!! Denerwoje nas to obie !!! Jutro mam slubowanie klas pierwszych ale i tak mamy lekcjie. Niestemty mamy tez dwa polskie zamiast dwoch matm bo pani Piechote wyjechala z klasa na wycieczke !!! Wczora widzialam kogos kogo bardzo kocham!!! Oj i moja przyajciolke ale bylam szczesliwa !!! Ach norlanie mialam usciech wokul buuzi.

A wczoraj otrzymalam 1 z J.Polskiego !!! Ale jako klasa MI nikt nie jest mocnu z Polskiego byly najwyzej 4 nikt nie dostal ani 5albo 6 i wiekszosci tak 1i2 !!! Tylko nie wiem jak moja matka na to zareaguje !!! Bo my co miesiac bedziemy mieli zebrania !!! Wczoraj byl apel i wyczytywali tych co przylapali na fajkach i oczywiscie z pierwszych klas to od nas tylko 2 osoby !!! Puzniej jeszcze dostalismy opieprsz od sprzataczki !!! Bo chloapaki rzucali ksiazkami i grali korkiem od pilki !!! I sprzataczka do nas ze to nie cyrka i sie spytala co my za klasa a my cicho i nic !!! No mam klase spoko !!! No i jutro raczej nici z ognicha bo caly czas leje i leje !!! No moze za tydzien !!! A tak ogule to nie dlugo dzien chlopaka i trzeba cos im szczelic tylko nas jest tylko 7 no i po ile my mmy sie zlozyc !!! No ale jakos sie cos wymisli !!

Lubie jesien ale niech bedzie cieplutka!!! Bo ja ostatni zaczesto marzne!!! No i nawet zaczyna mi sie moja klasa podobac jest narazie oki!!! Chlopaki tez sa oki !!! Poprostu ozna z nimi tak normalnie pogadac bez zadnych wyglupow!!! Jest poprostu spoko!!! Ale dzisiaj brzydska pogoda na dworzy wiatr wieje cala roztargana przyszlam ze szkoly a wcale nie mam tak daleko 15 minut drogi!!! O i nawet deszcze teraz zaczol padać!!! No i jest bezsensu!!! Ale na iotek ma nie padac!!! Bo ma byc ognisko nie musi byc wcale cieplo tylko zeby nie padalo!!! Prosze plis!!! I prosze wiecej Mariusz nie oddzywaj sie do mnie!!! NIe chce juz wiecej cierpiec!! Wez idzi z mojego zycia!!! PAPa wam i jemu!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz