niedziela, 8 września 2013

Dalej tam

Dalej tam

Ej, ja też się będę w październiku uczyć.. a nie chcę :D Lepiej mi się leni w wakacje (znaczy sie pracuje :D). A Ty biedactwo zaczniesz w końcu wkuwać :P I dobrze Ci tak :P
Nie posiadasz drukarni pieniędzy? Tu w Olsztynie klienci reala coraz to nowe otwierają i się chwalą nimi :D
No to jak się przyjaźniliście, to tym bardziej nie powinien Cię olewać. Dupek jeden,. Zero kultury... :/
Jak tę rodzinę już z panem Z założysz to przyślij zdjęcia szczęśliwej familii :D Bo jak będziesz brała ślub T to ja i tak się dowiem :D
Nie, rozumku na wagę nie sprzedają tylko na sztuki sprzedają :D

No to nie masz wyjścia. Piegi stały się częścią Twojego życia :P
O, a na tej górze lodowej dołączy jeszcze do nich druga pani N - Nagore, żeby X był całkiem wolny. I jeszcze pytanie czy dołączy tam laska FF. Chociaż.. czy to bezpieczne umieszczać je razem?

5 dni się rodził? sadysta jeden :D Aaa.. ja muszę Ci wysłać to zdjęcie jego siostry. Dobra, jak nie zapomnę to shostuję :D

O, nie.. Chłopcy nie mogą się dorwać do CF bo co my będziemy robic, jak oni na treningi pójdą? On nie może być poturbowany. A nas to nawet nie skrzywdzą :D Nawet nie zapytają, co się stało :P
Nie pozwolimy im przebywac ze sobą bez widowni, co to, to nie :D

Chłopców schlejemy to nawet się nie zorientują, że coś jest nie tak D:
Krzysiek to się do niczego nie nadaje :P Znaczy się dobrze się z nim gada, ale nic więcej.. Nie to, żebyśmy przypadkiem z koleżanką denerwowały Elę, że ona niby z nim coś ten tego (oczywiście oni nic ze sobą nie ten :P)
Ostatnio na widok Krzyśka miałam ochotę zapytać "A gdzie brat?" :D Dzisiaj Marcina pytałam, co oni robią jak siedzą na monitoringu, a my w sztani gdzie jest kamera przebieramy bluzki :D Powiedział, że odwraca głowę (uwaga, bo mu uwierzę :D) W ogóle jeszcze trochę i Elka zacznie mi dokuczać przez niego :D

Nie było dla zabawy? To po co? Nie to, żebym był ciekawska czy coś.. :P
No tak, zrzuć wine na niego.. Może ja wam zaaranżuję spotkanie we dwoje z litrową butelką do towarzystwa? :D Pokaż.. nie daj sie prosić :P

Mnie na ten pociąg do Krakowa to stanowczo nie stać ;D Bo ja na intercity nie mam :P
A czemu sie nie wybierasz do Ols? Mogłabyś wpaść :D Byłoby fajniue, schlałabym Cię gdzie pod mostem : No właśnie widzę, że perwersja jest u was rodzinna.. POmijając fakt, że nie wiem, dokąd sięga ta Twoja perwersja (bo u S wiem oczywiście) :D I chyba wol,e nie wnikać :P
A tych pseudofachowców zmienimy, nie martw się.

A mówiłam Ci o tych plotkach, że sie przespał z którąś kasjerką po dwóch dniach znajomości? Ona w każdym razie zaprzecza, żeby z nim kiedykolwiek kręciła a do tego nie wygląda na taką łatwą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz