piątek, 12 października 2012

Moja zrypana buda

Czesc!!! Dzisiaj Niedziele wiec jak co niedziela bylam w kosciele na godzine 11:00!!! Spodkalam Aske, Karoline i Dawida Ze staej klasy !!! No ale jakos nie bylo okazji zeby z nimi pogadac!!! A puzniej Pozlam kolo 16 do brata na shreka2!!! Bylam z psem Pikusiem !!! Film Byl spoko ale pierwsza czesc mi sie chyba bardziej podobala sama nie wiem !!! No ale szkoda ze podrodze nmie spodkalam adnego ladnego chlopaka !!! To zart no ale oki!!! Co by Tujeszcze napisac !!! A no wkllasnie jutro znowu do tej zrypanej budy az mi sie nie chce isc !!! We Wtorek jest pasowanie pierszakow i trzeba isc na galowo bezsensu na szczescie mam tylko 5 lekcji i nie bede po szkole w tym ubraniu tak latac!!! A no i bedziemy sami Hymn spiewac juz widze jaka bedzie zlewka!!! A no i juz piiotek ognisko tylko zeby nie padalo bo nie wiem co zrobie!!! Chyba sie zabijie !!!

Awczoraj mialam takiego dola bo Mariusz mnie zdenerwowal (palant)!!! A tak wogule to bardzo mi brakuje mojej przyjaciolki Aski . No ale tak wogule to teraz chyba nie mam przyajaciolki i tego rez mi brak nie wspomne juz o chlopaku ale to sie da przecierpiec !!! Wszoraj bylam na fajnym koncercie !!!! Nie ma tak duzo nauki jeszcze i jest nawet oki !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz